Inloggen

Over

De vereniging Vrienden van Elektro- en Installatietechniek is opgericht in 2007. De vereniging bestaat uit bedrijven en onderwijsinstellingen,  die technische beroepsopleidingen aanbieden, uit Zeeland.

Het doel van deze vereniging is om jongeren te werven voor elektro- en installatietechnische opleidingen en beroepen. Daarnaast probeert de vereniging te zorgen voor een optimale afstemming tussen het bedrijfsleven en de beroepsopleidingen om zo de kwaliteit van het onderwijs hoog te houden.

Van links naar rechts 1e rij: Freek van Kol – Paree B.V., Wim Willemse – Lodewijk College, Jeanneke Schutte-Niewenhuijse – ITN Groep, Roger van Beveren – 21 Groep, Martin van de Zande – Calvijn College, Jan Baaijens – Paree B.V., Joost Zuidijk – Paree B.V.

Van links naar rechts 2e rij: Richard Krijnssen – IW Brabant-Zeeland, Stijn Impens – Van Looy Installateurs, Mark de Kok – ENGIE, Ronald van der Weegen – SieTec Industrial Automation, Joan Timmermans – Goflex Young Professionals, Petra Nauta – Spie Nederland, Wim Platteeuw – Scalda, Tobias Niemeijer – Techniek Nederland, Adrie de Gans – Scholengroep Pontes,  Annemiek te Velde – Techniek Nederland, Ilze Poppe – Poppe Installatietechniek.